24 november 2009

Alla bögar skall dö !


Alla bögar skall dö !

[29:29] Ni nalkas ju män, [upptända av lust], och går tvärs emot naturens vägar. Och ni gör det [öppet], när ni samlas till era skamliga sammankomster!” Hans folks enda svar var: ”Be då Gud straffa oss, om du talar sanning!”
[26:165] Måste ni, ensamma i hela skapelsen, söka er till ert eget manliga kön [26:166] och förbigå dem som er Herre har skapat till hustrur åt er? Ni överskrider verkligen alla gränser!”
[26:173] i ett regn [av död och förintelse] som Vi sände över dem. Ett olycksbringande regn, det som faller över dem som har varnats [förgäves]!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Religiös idiot. Du låter ju som vilken extremist som helst gå med Bin Laden han tycker som du

moa 97 sa...

nej bögar ska inte alls dö
jag är tjej och är trans och homo jag är i hop med en tjej som med är trans. att va bög är apsolut iget fel får hetrosexuella leva så ska fan alla leva även bögar plus att om du tror så mycket på gud så vet du vel att han älskar alla han säger alla då ingår bögar. man ska aldrig skriva att bögar ska dö för det ska dom fan inte alls. jag har tålt 11 års mobbning, övergrep å så vidare jag vet fan vilket skit man får ta men jag mår bra jag mår bra och skiter fulständigt fan i alla kristna är satanist så
min blogg http://mosansliv.blogg.se/

Anonym sa...

Alla bögar ska inte dö
Fan vad jag ska knulla IS dom jävla fittorna jävla horungar